Kom met ons in contact!
Email :
info@durafulfilment.nl
Telefoonnummer :
+ (31) 85 060 5151
adres :
Nautilusstraat 6
7821 AH Emmen
Hoe werkt het?
Het proces
Vraag de offerte aan
Het uitbesteden van fulfilment voor jouw webshop begint met het aanvragen van een offerte. Hierin kijken we samen naar de mogelijkheden voor jouw onderneming.
Kennismakingsgesprek
In een kennismakingsgesprek kijken we waar jouw behoeften liggen, en hoe we jouw logistieke proces kunnen optimaliseren. Ook maken we graag kennis met jou en jouw bedrijf.
Koppel met de software
We koppelen onze software aan jouw webwinkel of bol.com account. Zodra jouw klanten een bestelling plaatsen, krijgen wij een melding in ons systeem.
Ontvangst en inslag goederen
Op het moment dat de goederen binnen zijn gekomen worden deze door ons geteld en gecontroleerd op schade. Nadat deze controle is gedaan worden de goederen ingeboekt en op de juiste plek in het magazijn gelegd.
Opslag van het product
Elk product is anders van elkaar en daarom moet het product op een bepaalde manier worden opgeslagen. Als voorbeeld moeten breekbare producten anders worden opgeslagen dan producten die niet breekbaar zijn. Het is van belang dat het fulfilment center hier rekening mee houdt tijdens het indelen van de pick en palletlocaties in het magazijn.
Pick & pack
Tijdens deze stap worden de producten gescand, vastgelegd, gecontroleerd en afgeboekt in het systeem. Dit wordt gedaan door een orderpicker die zorgvuldig te werk gaat om alles op een juiste manier door te voeren in het systeem. Als de order compleet is wordt deze zo efficiënt mogelijk ingepakt, zodat je nooit teveel betaalt. Wij verzenden namelijk geen lucht.
Verzenden van de order
De order is gepickt, gepackt en is klaar voor verzending. Door onze partnerships met verzendbedrijven hebben wij de beste prijzen in de markt en versturen wij het pakket op dezelfde dag nog.
Retourservice
Deze stap is van belang om service te verlenen aan klanten die haar producten willen terugsturen. Een fulfilment center neemt deze zorg op zich en zorgt ervoor dat de producten op de juiste manier worden geretourneerd naar het magazijn. Het is hierbij van belang dat de producten die geretourneerd zijn worden gecontroleerd en geregistreerd in het systeem. Hierdoor blijven de voorraden up-to-date. Daarnaast speelt de retournering een belangrijke rol bij de beleving en tevredenheid van jouw klanten.